پست الکترونیک : aumuto.co@gmail.com
تلفن: 55619001

سرویس‌ دوره‌ای

سرویس‌ دوره‌ای اکچویتور های برقی AUMUTO ، AUMA ، ROTORK

سرویس‌ دوره‌ای اکچویتور های برقی برندهای AUMUTO ، AUMA ، ROTORK تحت نظارت این مجموعه و بر اساس استاندارد صادر شده از سمت کمپانی های بزرگ تولید کننده اکچویتور بین المللی هر اکچویتور دوره ای سرویس متفاوتی دارند مثلا در برند مطرح  AUMA ،تمامی اکچویتورهای برقی نصب شده در سایت های مختلف بر اساس نوع عملکرد و شرایط محیطی این تجهیزات باید پس از دوره 4 الی 12 سال مشمول سرویس دوره ای قرار بگیرند. البته این زمان در فشار عادی فعالیت آنهاست و  تحت فشار این زمان می تواند متغییر باشد. سرویس های دوره ای بر اساس پروتکل هایی که از طریق شرکت AUMA بخش تعمیرات که در شهر کلن آلمان مستقر می باشند، شامل فعالیت هایی است که عموما شامل تعویض گریس، O-ringها، چک کردن سوویچ های تجهیزات، رنگ آمیزی مجدد تجهیز می باشد. این فعالیت های گفته شده بوسیله یک دستگاه تستر AUMA به نام PV 788 B که این تجهیز مخصوص تست سوویچ ها و دیگر قطعات اکچویتورهای AUMA به صورت NORM می باشد، انجام می پذیرد.

با توجه به اینکه سال های زیادی از راه اندازی آنان در اکثر نیروگاه ها ، پالایشگاه ها، صنایع پتروشیمی، صنعت سیمان، صنایع فلزی مانند ذوب آهن و یا صنایع آب و فاضلاب و …  در کشور می گذرد و باید به این نکته حفاظتی که اکثر اکچیتوره از نوع ضد انفجاری ( Explosion Proof ) می باشند و در حال حاضر قیمت اکچویتورها ، تجهیزات و قطعات یدکی هر کدام از آنها با توجه به تحریم های اقثصادی بسیار بالا است و هزینه ارز بسیار هنگفت تأمین آنها بسیار سخت و پیچیده می باشد، لزوم و اهمیت سرویس‌ دوره‌ای اکچویتور بیش از پیش مشخص و نمایان خواهد شد و در صورت خرابی به علت زمان کارکرد زیاد تجهیز تعمیر اکچویتور ها هزینه ای هنگفت به بار خواهد آورد.

شایان ذکر است کلیه اقلامی که در زمان سرویس دوره ای اکچویتور(عملگر) توسط کارشناسان فنی این مجموعه مورد بررسی و سرویس قرار گرفته باشند به مدت دو سال مشمول گارانتی AUMUTO خواهد شد. آئوموتو افتخار دارد که سالها در زمین سرویس دوره ای اکچویتور برقی و پنوماتیکی (عملگر) در ایران فعال بوده و از زمان نصب اکچویتور تا تعمیرات پشتیبان مشتریان خود بوده است و در رزومه این مجموعه اجرا و پشتبانی فنی (سرویس) ده ها پروژه و سایت صنعتی و پالایشگاهی ثبت گردیده است.

758

تعمیر اکچیتور انجام شده

428

پشتیبانی سرویس‌ دوره‌ای اکچویتور